Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach

ogłasza nabór na stanowisko 

Kierownik Klubu Senior+ w Młynarach, 

utworzonego w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025

 

Dane podstawowe:
1. Nazwa i adres jednostki: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młynarach, ul. Dworcowa 25, 14-420 Młynary.

2. Czas pracy: 1/2 etatu 20 godzin tygodniowo.

3. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: marzec 2022 r.




Wymagania kwalifikacyjne i sposób ich udokumentowania:
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.),
znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
wykształcenie wyższe,
posiadanie co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku, 
nieposzlakowana opinia. 



Wymagania dodatkowe:
wiedza w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora, 
znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi, 
znajomość przepisów:
ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.)
Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021 – 2025, 
predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres, 
umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu MS Office.



Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior +,
Realizacja programu działalności Klubu Senior +,
Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu,
Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie,
Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją,
Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu Senior +,
Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu,
Prowadzenie dokumentacji w zakresie m. in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia,
Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów,
Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie,
Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów,
Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów,
Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów,
Organizowanie form wsparcia dla Seniorów,
Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu,
Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc,
Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów,
Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów,
Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć,
Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior +,
Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu,
Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach,
Reprezentowanie Klubu Senior + na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.



Warunki pracy:
1) miejsce pracy: Klub Senior+, ul. Słowackiego 14, 14-420 Młynary,

2) liczba stanowisk pracy: 1,

3) praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa w Klubie Senior+, współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach,

4) okres zatrudnienia – od marca 2022 r., 

5) podstawa zatrudnienia – umowa o pracę na czas określony w wymiarze ½ etatu.




Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W styczniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.




Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w CV,
List motywacyjny,
Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
Kserokopię świadectw pracy (jeśli takie posiada),
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
Podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
Podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych dla zatrudnienia na wyżej wymienionym stanowisku,
Oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej.
Podpisana Klauzula informacyjna w przedmiocie przetwarzania danych osobowych.
Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.



Sposób i termin składania ofert: 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach ul. Dworcowa 25, 14-420 Młynary lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: 
„Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Senior+ w Młynarach, utworzonego w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025” w terminie do dnia 22 lutego 2022 r. do godz. 15:30. W przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego decyduje data ich wpływu do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach.

Termin otwarcia ofert – 23 lutego 2022 roku. 
Tylko kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru. O kolejnych etapach naboru kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach http://bip.mlynary.pl/jo/mgops oraz na tablicy ogłoszeń.
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie.


Informacje dodatkowe:
List motywacyjny i CV powinny zawierać oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów dostarczonych przez kandydata muszą być opatrzone klauzulą o treści: „Oświadczam, że przedłożony dokument jest zgodny z posiadanym przeze mnie oryginałem”, datą oraz własnoręcznym podpisem.
Nabór przeprowadza Komisja, powołana przez Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach.
Ostateczną decyzję o zatwierdzeniu wyników naboru podejmuje Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach, może on również unieważnić postępowanie na każdym etapie. 
Z kandydatem wybranym przez Komisję, którego kandydatura zostanie zatwierdzona przez Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach, zostanie nawiązany stosunek pracy w ramach umowy o pracę. 
Informacji w sprawie konkursu udziela Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach – Pani Jadwiga Piekarska.
Po upływie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów, które nie zostały odebrane, zostaną komisyjnie zniszczone.
Młynary, dnia 7 luty 2022 r.

Kierownik M-GOPS w Młynarach

/-/ mgr Jadwiga Piekarska



Załączniki:

Nabór na stanowisko Kierownik Klubu Senior+ w Młynarach