W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy w Młynarach


ul. Dworcowa 29
14-420 Młynary


tel.: +48 (55) 248 60 82, 248 60 06,
                        249 30 34
fax: +48 (55) 248 64 00


email: sekretariat@mlynary.pl
strona internetowa
www.mlynary.pl
e-puap: /UMiGM/SkrytkaESP


NIP:
  5821100194
REGON:  000535617
TERYT:  2804063

INFORMACJA DOTYCZĄCA OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

Zgodnie z Ustawą o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022. poz.1297 t.j. z dnia 21.06.2022 r.) ”W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub określonej w deklaracji ilości odpadów komunalnych powstających na danej nieruchomości, właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana. Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zmienionej wysokości uiszcza się za miesiąc, w którym nastąpiła zmiana.”

Zgodnie z powyższym informuje się, że zmiana, o której mowa dotyczy każdej zmiany ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. Tzn. deklarację śmieciową należy zmienić zawsze w przypadku narodzin dziecka, a także każdej innej sytuacji powodującej wzrost liczby osób zamieszkujących w danej nieruchomości jak również należy zgłosić zmniejszenie liczby osób zamieszkujących (np.: wyprowadzenie się, wyjazd lub zgon mieszkańca), co będzie skutkowało zmniejszeniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Powiadom znajomego