W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy w Młynarach


ul. Dworcowa 29
14-420 Młynary


tel.: +48 (55) 248 60 82, 248 60 06,
                        249 30 34
fax: +48 (55) 248 64 00


email: sekretariat@mlynary.pl
strona internetowa
www.mlynary.pl
e-puap: /UMiGM/SkrytkaESP


NIP:
  5821100194
REGON:  000535617
TERYT:  2804063

Ogłoszenie dotyczące organizacji pracy Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY MŁYNARY
W SPRAWIE ORGANIZACJI PRACY URZĘDU MIASTA I GMINY W MŁYNARACH


Działając na podstawie § 13 ust. 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informuję, że od dnia 18 maja 2020 r. do odwołania - Urząd Miasta i Gminy w Młynarach realizował będzie bezpośrednią obsługę interesantów w szczególności w sprawach z zakresu:

  1. rejestracji stanu cywilnego,
  2. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  3. świadczenia usług komunalnych,
  4. administracji architektoniczno-budowlanej dotyczące:
    • decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  5.  ochrony środowiska dotyczące:
    • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji,
    • decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów.

Bezpośrednia obsługa interesantów w wyżej wymienionych sprawach realizowana będzie na następujących zasadach:

  1. wizytę w urzędzie w celu załatwienia sprawy należy umówić telefonicznie pod numerem telefonu  55 248 60 82,
  2. interesanci obsługiwani będą w urzędzie w wyznaczonych pomieszczeniach zapewniających bezpieczeństwo,
  3. równocześnie w urzędzie może przebywać trzech interesantów, z zastrzeżeniem pkt 5.
  4. interesanci są zobowiązani nosić maskę ochronną, rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce,
  5. w przypadku ślubu cywilnego udzielanego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie może przebywać jednocześnie przewidziana prawem maksymalna liczba interesantów niezbędna do tej czynności.
  6. jeżeli charakter sprawy nie wymaga obecności w urzędzie zapraszamy do załatwiania spraw w sposób alternatywny: tj. poprzez kontakt telefoniczny za pomocą  środków komunikacji elektronicznej:

Ponadto obowiązują dotychczas ustalone, niżej wymienione rozwiązania w zakresie obsługi interesantów  i organizacji pracy Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach:

  1. Urząd Miasta i Gminy w Młynarach zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków niewymagających potwierdzenia wpływu do urzędu poprzez przesłanie e-mail: sekretariat@mlynary.pl
  2. Kasa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach jest czynna w dniach i godzinach:
  • poniedziałek – wtorek  w godz. od 10.00 –  do 13.00
  • środa                              w godz.  od 10.00 -  do 14.30

Płatności m.in. za podatki, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi można dokonać przelewem bankowym na konto: PKO BP S.A 161020 1752 0000 0302 0160 6623

Burmistrz Miasta i Gminy Młynary 
(-) mgr Renata Wioletta Bednarczyk

Powiadom znajomego