Ogłoszenie Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach o naborze na stanowisko urzędnicze: Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego Programu Rodzina 500 plus, Karty Dużej Rodziny i Dobry Start
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Magdalena Elżbieta Zając , Młynary |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka spełnia wszystkie wymagania wskazane w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Referent Ponadto wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień związanych z zakresem zadań przypisanych do stanowiska Referenta w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej i doświadczeniem zawodowym w pracy w jednostkach samorządowych, przez co gwarantuje rzetelne i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków na tym stanowisku. |
Stanowisko | Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego Programu Rodzina 500 plus, Karty Dużej Rodziny i Dobry Start |
---|---|
Miejsce pracy | Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młynarach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młynarach |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach o naborze na stanowisko urzędnicze.
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Młynarach, z siedzibą ul. Dworcowa 25, 14-420 Młynary.
I. Wymagania podstawowe:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
3/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych,
4/ osoba nie karana za przestępstwa umyślne,
5/ wykształcenie wyższe I lub II stopnia lub studia podyplomowe w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym, o specjalności administracja, ekonomia,
6/ znajomość przepisów z zakresu: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci 500+ , ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Karty Dużej Rodziny, Dobry Start.
7/ wymagany co najmniej 12 miesięczny staż w jednostkach administracji publicznej samorządowej i ich jednostek organizacyjnych znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych
II. Wymagania dodatkowe
1/ biegła znajomość obsługi programów Office, Excel, Word, umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych,
2/ odporność na stres, komunikatywność, kreatywność sumienność, gotowość do podnoszenia
kwalifikacji,
3/ umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
4/ znajomość przepisów prawnych na w/w stanowisku.
III. Zakres najważniejszych obowiązków:
1. Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami zgodnie z ustawą o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Program 500 +); ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, KDR, Dobry Start.
2.Współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia wychowawczego (Programu Rodzina 500 +) oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
3. Przygotowywanie decyzji przyznających i odmownych dot. wymienionych świadczeń.
4. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych oraz planowanie potrzeb w zakresie w/w świadczeń.
5. Sporządzanie list wypłacanych świadczeń;
6. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń;
7. Prowadzenie rejestru wniosków.
8. Przekazywanie informacji dotyczącej zadłużenia dłużników do BIG Infomonitor.
IV. Wymagane dokumenty;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Curriculum vitae.
- List motywacyjny opatrzony klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy, wymagane dokumenty aplikacyjne.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku.
Curriculum Vitae musi być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.)”, pod którą musi widnieć oryginalny podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Warunki pracy:
Praca wykonywana jest w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Młynarach, ul Dworcowa 25, godziny pracy Ośrodka od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa urządzeń biurowych, (drukarki, kserokopiarki), praca na dokumentach, kontakt telefoniczny i osobisty z interesantami, praca wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynku.
V. Warunki pracy na stanowisku referenta ds. świadczeń
- miejsce pracy wewnątrz budynku,
- wykonywanie obowiązków związanych z obsługą komputera, sporządzaniem, przenoszeniem, porządkowaniem, dostarczaniem, wysyłaniem dokumentów, praca w systemie jednozmianowym w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalny w pozycji siedzącej,
- pracownik użytkuje sprzęt biurowy w szczególności komputer, drukarkę, kserokopiarkę, faks, telefon,
- możliwe narażenie na: stres, obciążenie mięśniowo - szkieletowe, w szczególności statyczne mięśni,
- stanowisko nie jest przystosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
6. Zawarcie umowy na etat od 1 września 2019 r.
7.Wymiar czasu pracy: pełny etat
Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Kompletne dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres M-GOPS w Młynarach ul. Dworcowa 25 w terminie do dnia 5 lipca 2019 do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko referenta ds. świadczeń w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Młynarach”.
2. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.
3. Oferty które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Etapy rekrutacji
Etap 1 : W dniu 5 lipca Komisja Rekrutacyjna dokona analizy przedłożonych dokumentów aplikacyjnych kandydatów i wybierze te, które spełniają wymogi formalne niniejszego konkursu.
Etap 2 : Najpóźniej w ciągu 4 dni z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach.
O godzinie rozmowy zaproszeni kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- konkurs przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Kierownika Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach.
- do konkursu mogą przystąpić jedynie kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne,
- wyniki konkursu na stanowisko referenta ds. świadczeń zostaną upowszechnione na stronie internetowej BIP Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach oraz na tablicy ogłoszeń.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Młynary i na tablicy ogłoszeń Miejsko - Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach oraz stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach w zakładce M - GOPS. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Młynarach zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Ośrodku przez okres trzech miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów.
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młynarach nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Dane osobowe zawarte w aplikacji będą przetwarzane przez Ośrodek w celu przeprowadzenia procedury naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 55 248 67 20.