W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy w Młynarach


ul. Dworcowa 29
14-420 Młynary


tel.: +48 (55) 248 60 82, 248 60 06,
                        249 30 34
fax: +48 (55) 248 64 00


email: sekretariat@mlynary.pl
strona internetowa
www.mlynary.pl
e-puap: /UMiGM/SkrytkaESP


NIP:
  5821100194
REGON:  000535617
TERYT:  2804063

Wyniki naboru na stanowisko urzędnicze Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego, Karty Dużej Rodziny i innych zadań realizowanych przez M-GOPS w Młynarach

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Katarzyna Wiśniewska
Uzasadnienie wyboru Kandydatka posiada wymagane wykształcenie i doświadczenie, oraz potrzebne kwalifikacje, a podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą niezbędną do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

/-/ mgr Jadwiga Piekarska
Kierownik M-GOPS w Młynarach
Szczegóły
Stanowisko Wyniki naboru na stanowisko urzędnicze Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego, Karty Dużej Rodziny i innych zadań realizowanych przez M-GOPS w Młynarac
Miejsce pracy Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młynarach
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młynarach
Status rozstrzygnięte

O g ł o s z e n i e 

 

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze 

Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego, Karty Dużej Rodziny i innych zadań realizowanych przez M-GOPS w Młynarach

 

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Młynarach, z siedzibą ul. Dworcowa 25, 14-420 Młynary.  

I. Wymagania podstawowe: 

1/ obywatelstwo polskie, 

2/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 

3/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych, 

4/ osoba nie karana za przestępstwa umyślne, 

 5/ wykształcenie: minimum średnie i 2-letni staż pracy. Preferowane wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym, o specjalności administracja, ekonomia, 

6/ znajomość przepisów z zakresu: Kodeksu postępowania administracyjnego,

II. Wymagania dodatkowe 

1/ biegła znajomość obsługi programów Office, Excel, Word, umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych, 

2/ odporność na stres, komunikatywność, kreatywność sumienność, gotowość do podnoszenia 

kwalifikacji, 

3/ umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole, 

3/ doświadczenie w pracy administracji samorządowej

 

Zakres najważniejszych obowiązków: 

Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków i dokumentów z zakresy funduszu alimentacyjnego i karty dużej rodziny, ich ewidencja w dzienniku, przyjmowanie i wysyłanie poczty, obsługa poczty e-mail, obsługa urządzeń biurowych,




Przyjmowanie i przekazywanie sprawozdań w aplikacji CAS




 



 

Wymagane dokumenty; 

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 
Curriculum vitae. 
List motywacyjny opatrzony klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 
Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy. 
Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie. 
Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach. 
Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślne przestępstwo skarbowe. 
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. 
Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy, wymagane dokumenty aplikacyjne. 
Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku. 
 

Curriculum Vitae musi być opatrzone klauzulą: 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 

21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.)”, pod którą musi widnieć oryginalny podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 

 

Warunki pracy: 

Praca wykonywana jest w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Młynarach, ul Dworcowa 25, godziny pracy Ośrodka od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełny etat. 

Stanowisko administracyjno–biurowe, praca przy monitorze (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa urządzeń biurowych, (drukarki, kserokopiarki), praca na dokumentach, kontakt telefoniczny i osobisty z interesantami, praca wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynku. 

 

Miejsce składania dokumentów: 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: 

M-GOPS w Młynarach ul. Dworcowa 25, 14-420 Młynary w terminie do 20 grudnia 2022 r. do godz. 14:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – referent ds. funduszu alimentacyjnego i karty dużej rodziny”. 

Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka. Oferty które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 

Etap. W dniu 21 grudnia 2022 roku Komisja Rekrutacyjna dokona analizy przedłożonych dokumentów aplikacyjnych kandydatów i wybierze te, które spełniają wymogi formalne niniejszego konkursu. 
Etap. W ciągu 3 dni z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. 
 

Uwagi 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Młynary i na tablicy ogłoszeń Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach oraz stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach w zakładce M-GOPS. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Młynarach zostaną dołączone do jego akt osobowych. 

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Ośrodku przez okres trzech miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młynarach nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. 

Dane osobowe zawarte w aplikacji będą przetwarzane przez Ośrodek w celu przeprowadzenia procedury naboru. 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 55 248 67 20. 

 

 

/-/ mgr Jadwiga Piekarska 

Kierownik M-GOPS w Młynarach 

Powiadom znajomego