W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta i Gminy w Młynarach


ul. Dworcowa 29
14-420 Młynary


tel.: (+48 55) 248 60 82, 248 60 06,
                        249 30 34
fax: (+48 55) 248 64 00


email: sekretariat@mlynary.pl

strona internetowa
www.mlynary.pl


NIP:
  5821100194
REGON:  000535617
TERYT:  2804063

Zarządzenie nr 25/2020

XML

Szczegóły

wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Młynary

z dnia

w sprawie przeprowadzania badania stanu trzeźwości pracowników Urzędu Miasta i Gminy Młynary

Treść

Zarządzenie Nr 25/2020
Burmistrza Miasta i Gminy Młynary
z dnia 11 marca 2020 r.
 
w sprawie przeprowadzania badania stanu trzeźwości pracowników Urzędu Miasta i Gminy Młynary.

§ 1.
Na podstawie art. 17 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2277 z późn. zm.), art. 108 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) oraz §1, §2 i §4 Rozporządzania Ministra Zdrowia i Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2018 r., poz. 2472) wprowadzam ,,Instrukcję przeprowadzania badania stanu trzeźwości pracowników Urzędu Miasta i Gminy Młynary” stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2.
  1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  2. Nadzór nad realizacją Zarządzenia powierzam Inspektorowi ds. kadrowych.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Młynary
Renata Wioletta Bednarczyk   

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane