W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy w Młynarach


ul. Dworcowa 29
14-420 Młynary


tel.: +48 (55) 248 60 82, 248 60 06,
                        249 30 34
fax: +48 (55) 248 64 00


email: sekretariat@mlynary.pl
strona internetowa
www.mlynary.pl
e-puap: /UMiGM/SkrytkaESP


NIP:
  5821100194
REGON:  000535617
TERYT:  2804063

Zarządzenie nr 79/2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Młynary
z dnia
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej

Zarządzenie nr 79/2020
Burmistrza Miasta i Gminy Młynary
z dnia 07 września 2020 roku

 w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej


Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2020 poz. 713 ze zm.) zarządzam, co następuje:


§1

Powołuje się Komisję do przeprowadzenia zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej w składzie:

  1. Przewodniczący Komisji – Sekretarz Miasta i Gminy Młynary Anna Kołodziej-Rabiczko,
  2. Członek Komisji - Pracownik ds. kadrowych Katarzyna Abramowicz,
  3. Członek Komisji - Pracownik ds. zarządzania kryzysowego i gospodarki komunalnej Magdalena Wojciechowska.


§2

  1. Zniszczenie dokumentacji odbędzie się Urzędzie Miasta i Gminy Młynary w pomieszczeniu sali ślubów.
  2. Zniszczenia przeprowadzi się za pomocą urządzenia niszczącego.
  3. Po dokonaniu zniszczenia dokumentacji Komisja sporządzi protokół zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej. 

§3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Miasta i Gminy Młynary
Renata Wioletta Bednarczyk   

 

Załączniki

Powiadom znajomego