W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
upoważnienia Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Młynarach do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowań i wydawania w tych sprawach decyzji oraz prowadzenia postępowania w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz wydawania w tych sprawach decyzji.
upoważnienia Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej do prowadzenia postępowania i wydawania decyzji w sprawie jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka.
upoważnienia Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Młynarach do podpisywania informacji i sprawozdań przekazywanych Wojewodzie Warmińsko-Mazurskiemu za pośrednictwem Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS).
powołania Komisji do przeprowadzenia przeglądu gwarancyjnego robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg wewnętrznych
w Młynarach”.
powołania Komisji do przeprowadzenia przeglądu gwarancyjnego robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. „Rewitalizacja budynków komunalnych w Młynarach – I etap: Rewitalizacja budynku komunalnego przy
ul. Słowackiego (2017-2021)”.
udzielenia - na wniosek Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach – upoważnienia dla Pani Katarzyny Wiśniewskiej – starszy referent i Pani Katarzyny Albartowicz – pomoc administracyjna do prowadzenia postępowań w sprawie ustalenia prawa do dodatku osłonowego i do ich przyznawania.
upoważnienia Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach do prowadzenia postępowań w sprawie ustalenia prawa do dodatku osłonowego i do ich przyznawania.