Zarządzenie Nr 63/2020
Burmistrza Miasta i Gminy Młynary
z dnia 10 lipca 2020 roku
w sprawie powołania komisji do spraw brakowania anulowanych blankietów do wydawania odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń
Na podstawie art. 8 ust. 1 oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 713)
§ 1
powołuję Stałą Komisję do spraw brakowania anulowanych blankietów do wydawania odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń w następującym składzie:
- Katarzyna Abramowicz - Przewodniczący Komisji
- Magdalena Grochola - Członek Komisji
- Ewelina Cyrankiewicz - Członek Komisji
§ 2
Komisja przystąpi do procesu brakowania druków ścisłego zarachowania od dnia 10 lipca 2020 roku.
§ 3
Po zakończeniu brakowania Komisja sporządza w dwóch egzemplarzach protokół, podpisany przez wszystkich członków komisji. Wzór protokołu z przeprowadzenia brakowania stanowi załącznik do Zarządzenia.
§ 4
Traci moc Zarządzenie nr 134/2017 Burmistrza Miasta i Gminy Młynary z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie powołania komisji do spraw brakowania anulowanych blankietów do wydawania odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta i Gminy Młynary
Renata Wioletta Bednarczyk